Amanda Seyfried & Thomas Sadoski Just Secretly Married

Amanda Seyfried & Thomas Sadoski Just Secretly Married


HOW ARE YOU? THANK YOU BOTH SO MUCH FOR BEING
HERE. THANKS FOR COMING BY, I’M A HUGE
FAN OF BOTH OF YOURS.>>THANKS.>>THANK YOU.>>James: THANK YOU, THOMAS, I
HAVE TO TALK TO YOU, WE HAVE CONGRATULATIONS FOR YOU BECAUSE
AMANDA, YOUR.>>MY WIFE. WE– .>>James: I JUST SAW THAT AT
THAT MOMENT THEN AND I WAS ABOUT TO SAY, FIANCE, I DIDN’T KNOW
YOU GOT MARRIED. WHEN DID YOU GET MARRIED?>>SUNDAY. (CHEERS AND APPLAUSE).>>James: HANG ON. WHERE? WHERE DID YOU GET MARRIED?>>WE HOPED. WE TOOK OFF INTO THE COUNTRY
WITH AN OFFICIANT, THE TWO OF US, AND DID OUR THING.>>AMAZING.>>NO, MAN, I MEAN LISTEN, SHE’S
THE PERSON THAT I LOVE, ADMIRE, RESPECT MOST IN THE WORLD AND–
>>SO CUTE, I LOVE IT.>>I KNOW THAT YOU GUYS ARE
CLOSE FRIENDS AND SHE WOULD WANT YOU TO KNOW, SO KEEP IT QUIET,
DON’T TELL ANYBODY.>>James: WELL,
CONGRATULATIONS, I’M SO HAPPY FOR YOU. THAT’S AMAZING NEWS. THAT’S SO BEAUTIFUL.>>YEAH.>>James: YOU DID IT JUST THE
TWO OF YOU.>>YEAH.>>James: DID YOU WRITE YOUR
OWN VOWS.>>IT WAS BEAUTIFUL, IT WAS
EVERYTHING THAT IT SHOULD BE. JUST THE TWO OF US TALKING TO
EACH OTHER.>>James: IS IT WEIRD WHEN YOU
SAY, IS IT JUST THREE OF YOU THERE AND THE OFFICIATOR GOES
YOU ARE NOW MAN AND WIFE YOU GO GREAT, AND THEN YOU GO, SEE YOU
LATER, THANKS, MAN.>>IT IS GREAT T IS SORT OF
PERFECT.>>James: THEN WHAT DO YOU DO?>>THEN YOU TAKE THE DOG AND YOU
CAN YOU WALK THROUGH THE COUNTRY AND YOU GO HOME AND YOU LIKE
HAVE YOUR LIFE.>>James: NOT EVEN FOR DINNER.>>OH, NO, WE WENT OUT TO ENDER. WE DID GREAT T WAS AWESOME. WE HAD A GREAT DAY, IT WAS
PERFECT.>>James: BECAUSE AMANDA IS
ALSO, I SHOULD SAY DOUBLE CONGRATULATIONS, SHE IS
EXPECTING YOUR FIRST CHILD.>>YES, YEAH.>>James: IT’S DUE IMMINENTLY.>>YEAH.>>James: ARE YOU READY.>>NO.>>James: ARE YOU READY FOR
THIS.>>NOT AT ALL. HOW CAN YOU BE.>>James: I GUESS SO, YEAH. BUT IT’S GREAT, YOU’RE GOING TO
LOVE IT.>>I MEAN I’M MORE EXCITED ABOUT
THIS THAN I HAVE EVER BEEN ABOUT ANYTHING, AND ALSO MORE
TERRIFIED THAN ANYTHING.>>I THINK THAT IS HOW IT SHOULD
BE.>>RIGHT?>>YEAH.>>IF I AM TOO CONFIDENT, THEN
I’M JUST KIDDING MYSELF.

100 Replies to “Amanda Seyfried & Thomas Sadoski Just Secretly Married”

  1. AM I THE ONLY ONE THAT DOESN'T SEE AMANDA? WTF?!?! AM I THE ONLY ONE THAT SEES VANESSA HUDGENS THE WHOLE TIME??

  2. Ummm ??? What the fuck ??? What happened to Amanda and Justin Long ??? Have I been living under a rock ??? IM PISSED!!!!

  3. Man I could never cry like that. I mean I get it and its a very amazing moment. But I'd never be able to share it like that with another guy. Not even a handshake, just tears up wtf. I dunno how I feel about this lol..

  4. OMG a picture of a woman sucking her boyfriend's dick! This is crazy! No woman has ever sucked her boyfriends dick before. First time in history!

  5. You know I like this dude as an actor….but I don't understand this Hollywood BULLSHIT….she was dating Mr LONG for like YEARS they break up she gets pregnant by this new guy and now they're married??? it makes no sense to me

  6. Amanda Seyfried and Drew Barrymore. Is Justin Long, Chuck from Good Luck Chuck? I'm seriously having flashbacks.

  7. dont know what makes thomas sadoski so likeable. love him in newsroom (especially after he get over alison pill). love him also in life in pieces.

  8. Did anyone mention that Amanda Seyfried used to date Dominic Cooper? And that Dominic Cooper was James Corden's roommate?

  9. so she cheated on justin long with her co- star and got knocked up. he was cheating on his wife with her too. now their eloping? how trashy. this marriage won't last, was built on lies, unplanned pregnancy and infidelity.

  10. Lets all just appreciate Vanessa being true lady, how mature she looks, and how smart of her just sitting there not interrupting the men telling his story

  11. It's always so nice when a couple get married….after he has an affair with his original wife with Amanda and leaves her.

  12. aww , just movie like marriage, lets see how long its gona last 🙂 congrats dude, loved you in "News Room"

  13. Vanessa Hudgens seems like she's thinking, I don't have the life experience yet to understand at all what they're talking about.

  14. Subscribe to my channel. Subscribe to my channel. Subscribe to my channel. Subscribe to my channel.

    I AM CRY ING

  15. This guy is borderline gay for sure. The way he showed off his ring and the way he crossed his legs. Watch out Amanda, Lol

  16. they met when they were in Neil Lebute's play The Way We Get By in spring 2015 started dating during filming of the last word in February 2016 she became pregnant in June 2016 they got engaged on September 12th 2016 Married March 12th 2017 and she gave birth to their daughter in the early morning hours of March 21st 2017 he's a regular cast member of the CBS sitcom life in pieces with Colin Hanks and Angelique Cabral who also had a baby girl five and a half months after Thomas and Amanda's daughter Angelique's daughter's name is Adelaide Grace Osborn

  17. Sounds ridiculous. Cheating on both of their previous partners; got pregnant; then a ridiculous marriage in reaction to pregnancy; doubt this is going to last. Sounds perfect for a ridiculous and absurd 'conscious divorce' from the paltrow school of stupid life.

  18. Vanessa …still just a little naked selfie slut nympho who is thinking by her body language, I wanna blow this guy.

  19. Well, he gave it all up, status, etc., to what's her name Sloan on the Newsroom. Balls cut right off, no longer relevant. Beautiful to behold in season one though. Brilliant now a donkey.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *